"Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімі Еленовка ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі 
Коммунальное государственое учереждение "Общеобразовательная школа села Еленовка отдела образования по Зерендинскому району управления образования Акмолинской области"

Әлеуметтік желі

   

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

"Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімі Еленовка ауылының жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналды мемлекеттік мекемесінің 2023 жылғы мемлекеттік көрсетілетін қызмет аясындағы қызмет туралы есебін көпшілік талқылауды өткізу қорытындысы

05.04.2024
  • Көпшілік талқылауды өткізу күні: 2024 жылғы 1 наурыз-31 наурыз
  • Көпшілік талқылауды өткізу әдісі: «Акмола облысы білім баскармасының  Зеренді ауданы бойынша білім бөлімі Еленовка ауылының ЖОББМ» коммуналды мемлекеттік мекемесінін http://sc0012.zerenda.aqmoedu.kz/news/open/id-5474465 сайтында.
  • Көпшілік талқылау өткізу туралы хабарландыру әдісі: 2024 жылғы 29 ақпанда «Акмола облысы білім баскармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімі Еленовка ауылының ЖОББМ» коммуналды мемлекеттік мекемесінің http://sc0012.zerenda.aqmoedu.kz/news/open/id-5478518 сайтында ақпаратты орналастыру.
  • Көпшілік талқылау катысушыларының ұсыныстары және (немесе)

ескертулер тізімі: «Ақмола облысы білім баскармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімі Еленовка ауылының ЖОББМ» коммуналды мемлекеттік мекемесіне көпшілік талқылау бойынша өткізілген іс-шаралар нәтижесінде қатысушылардың ұсыныстары және ескертулері, сондай – ақ ресми интернет - ресурсында келіп түспеді.

 

 

№ р/р

Ұсыныстар және (немесе) ескертулер енгізілген ұйым атауы, жеке тұлғаның аты-жөні

Көпшілік талқылау аясында келіп түскен ұсыныстар және (немесе) ескертулердің қысқаша мазмұны

Ұсыныстар және (немесе) ескертулерді қабылдау немесе қабылдамау туралы мәлімет

Ұсыныстар және (немесе) ескертулерді қабылдау не қабылдамау бойынша негіздер

Ескерту

1

2

3

4

5

6

-

-

-

-

-

-

 

Просмотров: 498


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст